Всі категорії товарів придбаних на нашому сайті підлягають поверненню та обміну.
Умови повернення та обміну для товарів належної якості
Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.
- товар повністю зберіг товарний вигляд;
- товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки та заводське маркування.
Процедура повернення/обміну товару Належної якості:
- Зателефонуйте або напишіть у месенджерах за номером +38 (073) 712 57 06 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар перевізником Нова Пошта або Укрпошта.
Реквізити Нової Пошти для повернення товару:
- Відділення Нової Пошти №5, м. Бровари
- Отримувач: Закревський Олександр Юрійович
- Номер телефону: +380 (50) 824 56 30
Реквізити Укрпошти для повернення товару:
- Відділення Укрпошти №07402, м Бровари
- Отримувач Закревський Олександр Юрійович
- Номер телефону +380 (50) 824 56 30
3. Після відправлення повідомте нам у месенджерах за номером +38 (073) 712 57 06:
- № декларації надісланої посилки
- № банківської картки для повернення вартості товару або модель товару, на яку хочете здійснити обмін
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.
*Послуги перевізників у такому випадку відбуваються коштом Покупця.
Умови повернення/обміну для товарів індивідуального виготовлення
Товари індивідуального виготовлення належної якості обміну та поверненню не підлягають. До товарів індивідуального виготовлення відносяться:
— головоломки, ігри та інші вироби з нанесеним текстом за запитом покупця (наприклад, гравіювання імені на головоломці);
— головоломки, ігри та інші вироби за запитом покупця виготовлені у кольорах, які відрізняються від стандартних кольорів відповідного виробу, які демонструються на сайті;
— головоломки, ігри та інші вироби, які за запитом покупця були збільшені у розмірах, змінені у комплектації або внесені інші зміни у вагу, розмір та форму відповідного виробу.
Повернення/обмін товарів неналежної якості індивідуального виготовлення відбувається за стандартною процедурою.
Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості:
- Зателефонуйте або напишіть у месенджерах за номером +38 (073) 712 57 06 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Надішліть нам товар перевізником Нова Пошта або Укрпошта.
Реквізити Нової Пошти для повернення товару:
- Відділення Нової Пошти №5, м. Бровари
- Отримувач: Закревський Олександр Юрійович
- Номер телефону: +380 (50) 824 56 30
Реквізити Укрпошти для повернення товару:
- Відділення Укрпошти №07402, м Бровари
- Отримувач Закревський Олександр Юрійович
- Номер телефону +380 (50) 824 56 30
3. Після відправлення повідомте нам у месенджерах за номером +38 (073) 712 57 06:
- № декларації надісланої посилки
- № банківської картки для повернення вартості товару або модель товару, на яку хочете здійснити обмін
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
*Послуги перевізників відбуваються коштом Продавця.